Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém pro marketingové šíření agendy on-line prodeje
Drdla, Jiří ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem informačního systému pro podporu internetového prodeje. V úvodní kapitole definuje řešený problém, dále analyzuje konkurenční softwarové řešení a shrnuje jejich klady a zápory. Z těchto údajů jsou dále definovány požadavky na navrhovaný systém. Jednotlivé funkce jsou podrobně rozepsány a výsledkem je návrh a popis implementace informačního systému. V poslední kapitole jsou rozebrány možnosti dalšího rozšíření informačního systému.
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Zahradník, Michal ; Řezníček, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Práce se bude zabývat rozvojem obchodních aktivit podniku, konkrétně návrhem prodeje reklamních předmětů přes internet. Problematiku budu řešit na konkrétním podniku, kterým bude reklamní agentura Premiera Sweet. Teoretická část se bude zabývat popisem firmy, obecným systémem prodeje v jejím oboru činnosti a konkrétním systémem prodeje naší společnosti. Dále poté budou uvedeny některé informace o internetovém prodeji. V praktické části navrhnu systém prodeje zboží společnosti přes internet a důsledek takového rozvoje, jak na ekonomickou, tak na organizační stránku firmy.
Návrh a propagace elektronického obchodu Garant Trading, s.r.o.
Richtr, Jiří ; Langr, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat návrhem elektronického obchodu pro firmu Garant Trading, s.r.o. V práci se zaměřím především na návrh struktury obchodu, jeho funkčnost a výběr dodavatele a zhotovitele obchodu. V další části zanalyzuji a navrhnu vhodnou propagaci obchodu na internetu. V analýze současného stavu budou definovány základní pojmy, včetně uvedení moderních metod a trendů v oblasti obchodování na internetu. V praktické části dojde k navržení elektronického obchodu a k výběru přiměřené propagace v internetovém prostředí.
Výměna informací pro internetový prodej v oblasti cestovního ruchu
Macháček, Pavel ; Kreps, Jakub (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou modelu a metodiky pro funkční schéma transferu elektronických dat, za účelem výměny elektronických informací v oblasti prodeje služeb cestovního ruchu. Součástí diplomové práce je analýza stávající situace a z ní plynoucí vymezení nedostatků. Na základě této analýzy je navržen model a metodika pro funkční schéma transferu elektronických dat v cestovním ruchu.
Marketingová komunikace kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Kušta, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace kamenné prodejny a e-shopu Sporticus Cíle: Cílem diplomové práce je zanalyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci sportovního obchodu a e-shopu Sporticus. Na základě získaných poznatků poté navrhnout úpravy k zefektivnění již zavedených činností v oblasti marketingové komunikace a zároveň představit nová opatření a možnosti, které by měly přispět k využití potenciálu a dalšímu rozvoji sportovního obchodu a e-shopu Sporticus. Metody: Pro analýzu marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétně polostrukturované interview s majitelem obchodu, obchodní manažerkou a správcem e-shopu. Dále byly analyzovány vybrané interní dokumenty a statistiky (Heureka, SEO test, Facebook, obchodní výsledky). Zvolené metody byly doplněny osobním zúčastněném pozorováním, neboť je autor od září 2016 v pravidelné přímé konfrontaci s aktuálním děním. Metody poskytly autorovi dostatečné podklady pro navržení konkrétních změn a opatření. Výsledky: Hodnocení marketingové komunikace kamenné prodejny a e-shopu odhalilo převážně pozitivní výsledky, které korespondují s kladnými recenzemi na obchod v internetových srovnávačích zboží. Kvalitativní metody pomohly odhalit nedostatky a nalézt možné směry pro zlepšení oblasti marketingové komunikace kamenného obchodu a...
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
NOVÁK, Jaroslav
Tématem bakalářské práce jsou muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. Cílem bakalářské práce je zhodnotit chování nakupujících a jejich postoj k online nakupování. Teoretická část se zaměřuje na oblast chování spotřebitelů, nákupního chování, elektronických obchodů a internetového prodeje, které jsou zde charakterizovány. Praktická část obsahuje shromáždění dat pomocí dotazníku v elektronické podobě. Dotazníky byly zaslány respondentům mladšího věku (15 - 44) a staršího věku (nad 45 let). Výsledky analýzy mohou být použity pro marketingovou strategii nebo pro potenciální prodejce, kteří se zabývají prodejem potravin na internetu.
Marketingový mix kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Kušta, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový mix kamenné prodejny a e Cíle: Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou činnost kamenné Sporticus. Dále autor na jednotlivých nástrojích marketingového mixu navrhne možné směry a opatření pro další rozvoj sportovního o této práci byla využita pro získání dostatečného množství potřebných dat navržení konkrétních opatření kvantitativní metoda elektronického dotazníkového šetření pro zákazníky kamenné prodejny a e Dále byly použity kvalitativní metody polostrukturovaného interview s obchodu, nestrukturovaného zúčastněného pozorování a situační analýzy SWOT. Zvolené metody poskytly autorovi získat dostatečné podklady pro navržení konkrétních změn a opatření. Výsledky: Hodnocení marketingové koncepce kamenné prodejny a e zákazníků odhalilo převážně pozitivní výsledky, které korespondují kladnými recenzemi na obchod v internetových srovnávačích zboží. Kvalitativní metody pomohly odhalit vzájemné souvislosti výsledků dotazníkového šetření a nalézt možné směry pro zlepšení činnosti kamenného shopu Sporticus. Konkrétní návrhy uvedené v této práci byly průběhu její tvorby poskytnuty majiteli a konzultovány s personálem sportovního obchodu. Většina návrhů byla již zavedena a z průběžných interních výsledků a statistik lze konstatovat, že zvolené návrhy výrazně přispěly k činnosti kamenné...
Trh s použitými knihami na Internetu
Baslová, Jitka ; Nováček, Libor (vedoucí práce) ; Boudová, Lucie (oponent)
Cílem práce je zmapovat problematiku trhu s použitými knihami na Internetu. Práce zahrnuje analýzu specializovaných knižních portálů, které slouží především zahraničním uživatelům pro nákup, prodej, nebo výměnu knih. S knihami se hojně obchoduje i na aukčních portálech, práce hovoří především o prodeji na eBay a Aukru, ale krátce se věnuje i tradičním aukcím převedených do internetového prostředí. V českém prostředí jsou pro nákup nejběžnější internetové antikvariáty. V této práci je tedy popsán především vývoj a současná praxe českých internetových antikvariátů. Část práce je věnována praxi knihoven, co se prodeje a nákupu použitých knih týče. Důvodem je fakt, že knihovny jsou velkými producenty použitých knih a zároveň některé do svých fondů i použité knihy nakupují. Tato část obsahuje vlastní průzkum mezi knihovnami.
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Zahradník, Michal ; Řezníček, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Práce se bude zabývat rozvojem obchodních aktivit podniku, konkrétně návrhem prodeje reklamních předmětů přes internet. Problematiku budu řešit na konkrétním podniku, kterým bude reklamní agentura Premiera Sweet. Teoretická část se bude zabývat popisem firmy, obecným systémem prodeje v jejím oboru činnosti a konkrétním systémem prodeje naší společnosti. Dále poté budou uvedeny některé informace o internetovém prodeji. V praktické části navrhnu systém prodeje zboží společnosti přes internet a důsledek takového rozvoje, jak na ekonomickou, tak na organizační stránku firmy.
Návrh a propagace elektronického obchodu Garant Trading, s.r.o.
Richtr, Jiří ; Langr, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat návrhem elektronického obchodu pro firmu Garant Trading, s.r.o. V práci se zaměřím především na návrh struktury obchodu, jeho funkčnost a výběr dodavatele a zhotovitele obchodu. V další části zanalyzuji a navrhnu vhodnou propagaci obchodu na internetu. V analýze současného stavu budou definovány základní pojmy, včetně uvedení moderních metod a trendů v oblasti obchodování na internetu. V praktické části dojde k navržení elektronického obchodu a k výběru přiměřené propagace v internetovém prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.